Marketing cup Het Instrument
Home ] Up ]

 

Elscolab is de winnaar van de marketing communication cup op Het Instrument
   
Uniek in de geschiedenis van de vakbeurs Het Instrument heeft Elscolab Nederland B.V. de marketing cup voor de tweede keer gewonnen. Nog niet eerder is het voorgekomen dat de cup 2x achter elkaar aan het zelfde bedrijf is uitgereikt. Wij danken alle klanten en relaties voor de steun om dit geweldige resultaat te bereiken.  

 

 

 

 

 

 

V.l.n.r. Willem van Raalte (branchevoorzitter LT), cupwinnaar Koos Thomas, Chris Taling (branchevooritter IA) en Linda Dekker (FHI).

De Marketing Communicatie Cup, de prijs voor het bedrijf dat door marketingacties de meeste bezoekers naar de beurs trekt, is dit jaar voor Elscolab. Criterium voor de prijs is het aantal bezoekers dat zich op uitnodiging van een beursdeelnemer heeft voorgeregistreerd – en ook daadwerkelijk Het Instrument bezocht. Dit aantal wordt dan gedeeld door de standoppervlakte van de desbetreffende deelnemer. Bedrijven met grote stands moeten dus ook grotere aantallen bezoekers ontvangen. Cupwinnaar Elscolab kwam volgens deze calculatie tot ruim achttien bezoekers per vierkante meter. Een trotse Koos Thomas nam de reusachtige bokaal in ontvangst. Hoe het was gelukt om zoveel bezoek te krijgen? Gevraagd naar zijn gouden tip antwoordt Thomas gedecideerd: “Hard werken!

 
 
Elscolab is de winnaar van de marketing communication cup op Het Instrument