V.l.n.r. Willem van Raalte
(branchevoorzitter LT), cupwinnaar Koos Thomas, Chris Taling (branchevooritter
IA) en Linda Dekker (FHI).
De Marketing Communicatie Cup,
de prijs voor het bedrijf dat door marketingacties de meeste bezoekers naar de
beurs trekt, is dit jaar voor Elscolab. Criterium voor de prijs is het aantal
bezoekers dat zich op uitnodiging van een beursdeelnemer heeft voorgeregistreerd
– en ook daadwerkelijk Het Instrument bezocht. Dit aantal wordt dan gedeeld door
de standoppervlakte van de desbetreffende deelnemer. Bedrijven met grote stands
moeten dus ook grotere aantallen bezoekers ontvangen. Cupwinnaar Elscolab kwam
volgens deze calculatie tot ruim achttien bezoekers per vierkante meter. Een
trotse Koos Thomas nam de reusachtige bokaal in ontvangst. Hoe het was gelukt om
zoveel bezoek te krijgen? Gevraagd naar zijn gouden tip antwoordt Thomas
gedecideerd: “Hard werken!